geboorte van Tyz Paulo - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Peter Niessink - WaarBenJij.nu geboorte van Tyz Paulo - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Peter Niessink - WaarBenJij.nu

geboorte van Tyz Paulo

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

14 April 2012 | Nederland, Enschede

Even een bericht na lange tijd niets te hebben geschreven. We zijn terug in nederland voor de geboorte van Tyz Paulo Niessink, ons 4de kleinkind, geboren op 29 maart 2012. we zijn blij dat alles goed is gegaan en de kleine gezond is en Liz er een mooi broertje bij heeft gekregen. We hebben nog een aantal zaken te regelen met de praktijk en hopen dan in mei weer te vertrekken richting VS. hartelijke groeten en een goed weekend. Ineke en Peter

• 16 April 2012 - 18:46

Elly:

nogmaals gefeliciteerd met jullie kleinzoon, fijn dat alles goed gaat met moeder en kind. Fijne tijd in ons kikkerlandje en wanneer gaan jullie weer naar de VS ?

• 17 April 2012 - 11:17

Hanneke:

Hallo Peter en Ineke,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinkind!