Savannah to be continued - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Peter Niessink - WaarBenJij.nu Savannah to be continued - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Peter Niessink - WaarBenJij.nu

Savannah to be continued

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Maart 2012 | Verenigde Staten, Savannah

Hallo allemaal, even een tijdje geen internet gehad, maar nu gaat het weer, weer verschillende plaatsen bezocht en het wordt steeds mooier hier. morgen gaan we verder richting Atlanta. Hier een stel ontmoet en gaan daar vanavond mee eten, June and Bob. Leuke mensen en hebben foto's van hen en onze uitstapjes bijgevoegd. Het weer is wat minder warm, maar wel droog en we kunnen hier mooi fietsen.zoals je wel kunt zien zitten we in een park op een eiland en dus om ons heen veel water met mooie havens en plekken voor bootjes.achter het park ligt een wijk met 4000 huizen, afgesloten voor mensen die er niet wonen , maar onze vrienden wonen daar en wij kunnen dus rustig rondfietsen tussen de schitterde huizen die daar neergezet zijn.zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte van ons wel en wee. Hartelijke groeten aan iedereen, Ineke en Peter

• 12 Maart 2012 - 21:43

Erika:

Lieve mensen, wat zien jullie er lekker ontspannen en verliefd uit!
    Super, wat een mooie plaatjes!

• 14 Maart 2012 - 08:50

Aly Dekker:

Na lange tijd jullie reisverslag bekeken. Het was nog een hele hassle om alles voor elkaar te krijgen, maar nu zijn jullie all-American bezig. Genieten maar!

• 14 Maart 2012 - 13:57

Esther:

Hoi lieve mensen, jullie zien er erg ontspannen uit, wat heerlijk om zo te genieten en veel buiten te kunnen zijn. Lekker fietsen en leuke mensen ontmoeten en een vuurtje 's avonds. Gaaf! Mooie plekken zien jullie en die 'dichte' wijk is mooi groen. Hier beginnen de knoppen te ontluiken, maar de zon is nog niet zo veel te zien. Het belooft wel beter te worden de komende dagen. Heel erg bedankt voor jullie 2 schilderijen. Ze hangen mooi beneden in onze pas gesausde woonkamer. We genieten ervan! Hartelijke groeten van ons beiden. Frank en Esther

• 15 Maart 2012 - 20:42

Elly:

zo te zien gaat het wel goed met jullie,erg leuke fotoos.Ik krijg gewoon heimwee naar Amerika. Geniet er maar goed van nu je de kans hebt.
    Hier gaat alles verder wel goed.Groetjes.

• 24 Maart 2012 - 20:01

Tante Sini Van Den D:

Zo te zien, genieten jullie het enorm!
    Al heel veel interessante dingen gezien.
    Leuk om dit allemaal te lezen, en vooral ook de foto's.
    Goede reis verder.
    Liefs, tante Sini van den Dolder

• 28 Maart 2012 - 14:28

Hans En Herma:

Hoi Peter en Ineke,
    vandaag zit ik met ma en Jade lekker achter het huis. Erg mooi weer hier. Met ma jullie site bekeken, erg leuk en bijzonder. We kijken uit naar jullie volgende verslag en waar jullie zitten. Veel liefs van ons allen.

• 30 Maart 2012 - 18:47

Marnix:

Geen bericht, goed bericht, neem aan dat jullie helemaal ondergedoken zijn in het leven daar. Groet

• 31 Maart 2012 - 16:18

Wim & Elly:

Hi folks, where are you now?

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Vandaag kregen wij het geboortekaartje.
    We hopen dat jullie het nog steeds naar de zin hebben en we zijn benieuwd naar weer een verslagje van jullie en foto's.

Groetjes,
    Elly en Wim

• 03 April 2012 - 13:46

Frank En Esther:

Hoi Ineke en Peter,
    Vanmorgen een kaartje gekregen van de geboorte van Tiz. Van Harte Gefeliciteerd met dit wonder dat jullie kleinzoon genoemd mag worden. Goede dagen nog daar en veel plezier bij de eerste ontmoeting met hem binnenkort. Doeg,
    Frank en Esther

• 07 April 2012 - 09:24

Tante Sini Van Den D:

Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie kleinzoon.
    Goede reis verder.
    Groeten tante Sini

• 12 April 2012 - 23:56

Jaap En Janneke:

wij werden een beetje zenuwachtig omdat er geen nieuws op de site bij-komt! Maar misschien zijn jullie op weg naar kleinzoon! Wij zijn in ieder geval vervroegd teruggekeerd, wegens: een kleindochter. 't was wel een kleintje: 30 weken! groetjes, veel plezier nog, pluk de dag, Jaap en janneke