Nog steeds in de prachtige stad Savannah - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Peter Niessink - WaarBenJij.nu Nog steeds in de prachtige stad Savannah - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Peter Niessink - WaarBenJij.nu

Nog steeds in de prachtige stad Savannah

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Maart 2012 | Verenigde Staten, Savannah

Gisteren besloten om nog een week in Savannah te blijven, was er zo mooi en zoveel te zien nog. Prima camping en het weer wordt ook beter. Er zijn hier veel pleintjes waar je lekker kan zitten en genieten van de mooie bloemen die er bloeien, vooral de azalea's. Musea te over en met fietsen gaat het ook prima. Aan allen hartelijke groten en vooral aan Kim de laatste loodjes zijn zwaar, maar veel sterkte straks als het zover is. Peter en Ineke.

  • 06 Maart 2012 - 13:02

    Marnix:

    Hee dat lijkt mooi. Ik heb het een beetje gechecked met google maps, het land van de katoenplukkers, Alabama, Georgia on my Mind, legendarische namen. Waar is je trompet Peter, het stikt er waarschijnlijk van allemaal big bands, brass bands en ander gespuis. Die camper lijkt me redelijk goed om in uit te houden, zeker als het mooi weer is. De zwerftochten, die eeuwige strijd tussen ascese, focus en gewoon leven op de dag. Een goed teken als je ergens een week wil blijven hangen. Dat betekent dat jullie het een beetje naar jullie zin hebben en aarden. Als je gelukkig bent ga eigenlijk nooit op reis of verder. Daarom heb ik waarschijnlijk ook niks met mensen die gewoon gelukkig zijn. Bij de wereld, dan doe we helemaal niks meer.

    Voor nu, groet, Marnix

  • 07 Maart 2012 - 14:07

    Karlien:

    Hoi pa en ma, blij te horen dat jullie zo genieten daar...en wat een leuk filmpje, het is echt prachtig daar...2 weken daar blijven zou ook nog wel lukken denk ik haha...en mocht je nog ergens anders willen internetten, laat het maar weten dan mail ik je de adressen ;-) handig he...enne vergeet niet in je mail te kijken..heb iets leuks gestuurd ;-)

  • 08 Maart 2012 - 20:54

    Johan & Fiona :

    Fijn te horen dat jullie het zo naar de zin hebben en zo genieten. Leuk om zo een beeld te krijgen van wat jullie zoal zien om jullie heen.

    Heel veel plezier met alles wat jullie gaan ondernemen.

    Liefs Johan & Fiona

  • 11 Maart 2012 - 17:48

    Pa Stolper:

    Fort Launderdale, ik vond het heel mooi. Ik herken met name Fort Landerdale. Ik was er een week in mijn F16 periode. Ik was er met moeder, mijn vrouw. Ik herinner me met name nog dat zachte klimaat. Het was er heerlijk weer, je kon er zo in je hemdje buiten zitten. Die zogenaamde Wetlands, met ondiep water, in de buurt van Fort Launderdale, daar zaten ook kleine krokodillen, je mag er dus ook niet zwemmen.

    Groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter

Actief sinds 22 Jan. 2012
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 26521

Voorgaande reizen:

22 Juli 2012 - 22 Juli 2013

Sabbatical Ineke en Peter

Landen bezocht: